sábado, 26 de septiembre de 2015

JUNTA DIRECTIVA 24/09/2015

REUNIÓ JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET 24/09/2015

A la reunió acudixen dos policies municipals a què els comuniquem que esta setmana hem estat amb els superiors i no tenim novetats per a comunicar, per la qual cosa es despedixen fins d'ací a dos setmanes.

S'informa els presents de tot allò que s'ha tractat en la reunió amb José Serrano. En relació a açò es treballarà en el nou cartell de la campanya de conscienciació de l'arreplega d'excrements dels cans.

Es treballen els temes que es tractaran en l'Assemblea convocada per a dimecres que ve, dia 30 de setembre. Ens emplacem per a reunir-nos el dimecres al matí per a la preparació de l'assemblea.

S'ha sol·licitat una subvenció per a la realització d'un concurs amb temàtica sobre el nostre barri. Es comenta que ens la concedisquen o no, es durà a terme el dit concurs, programat per a novembre.

Els que van assistir a la presentació de l'alcalde pedani, informen a la resta del transcurs del dit acte.

Es recorda que tenim fixada una reunió amb la Regidoria d'Educació el dia 1 d'octubre, per a la que s'ha contactat amb les direccions dels col·legis públics per a invitar-los a assistir o que ens traslladen de les necessitats. Com a associació reivindicarem uns accessos més segurs i la necessitat obertura dels menjadors escolars durant l'estiu.

La reunió conclou passades les 21,25 hores.

REUNIÓN JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET 24/09/2015

A la reunión acuden dos policías municipales a los que les comunicamos que esta semana hemos estado con los mandos y no tenemos novedades para comunicar, por lo que se despiden hasta dentro de dos semanas.

Se informa a los presentes de todo lo tratado en la reunión con José Serrano. En relación a esto se trabajará en el nuevo cartel de la campaña de concienciación de la recogida de excrementos de los canes.

Se trabajan los temas que se tratarán en la Asamblea convocada para el próximo miércoles, día 30 de septiembre. Nos emplazamos para reunirnos el miércoles por la mañana para la preparación de la asamblea.

Se ha solicitado una subvención para la realización de un concurso con temática sobre nuestro barrio. Se comenta que nos la concedan o no, se llevará a cabo dicho concurso, programado para noviembre.

Los que asistieron a la presentación del Alcalde pedáneo, informan al resto del transcurso de dicho acto.

Se recuerda que tenemos fijada una reunión con la Concejalía de Educación el día 1 de Octubre, para la que se ha contactado con las direcciones de los colegios públicos para invitarles a asistir o que nos den traslado de las necesidades. Como asociación reivindicaremos unos accesos más seguros y la necesidad de apertura de los comedores escolares durante el verano.

La reunión concluye pasadas las 21,25 horas.


No hay comentarios:

Publicar un comentario