sábado, 26 de septiembre de 2015

JUNTA DIRECTIVA 10/09/2015

REUNIÓ JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET. 10/09/2015
La reunió de dijous passat es va iniciar, com és habitual cada 15 dies, amb la presència d'un agent i un oficial de la Policia Local. Aprofitem la seua presència perquè ens explicaren la situació actual de les patrulles que s'ocupen del nostre barri, preocupats sobretot, en estos moments en què acaben d'iniciar-se les classes, per la presència d'algun efectiu en les entrades i les eixides. Ens van comunicar que en estos moments hi ha dos agents durant el matí i altres dos en el torn de vesprada, encara que per a cobrir les entrades i eixides dels escolars se'ls suma l'oficial de la zona i així poden estar a la porta dels tres col·legis de Benimámet.
També se'ls va consultar sobre alguna zona en què hi ha problemes puntuals de què van prendre nota: cases amb ocupes que causen malestar entre els veïns, el problema en el parc Camales dels gossos solts i alguns murs amb risc d'afonament.
Després continuem amb la nostra reunió habitual, en la que s'aprova l'esborrany per a confeccionar un Butlletí per a explicar als veïns i veïnes la situació del procés d'adjudicació de l'obra del parc Lineal i l'aprovació de la realització d'una Assemblea Veïnal per a este mateix tema.
Per un altre costat es va informar sobre la petició que s'havia fet a la direcció de l'Institut perquè allí es puguen fer les reunions d'Acció Jove, així com el grup de conversació en anglés.
També s'informa sobre els moviments realitzats en quant al metge d'urgències, que encara està pendent de resoldre.
Es proposa unir a les peticions pendents, que el solar junt amb el cementeri s'utilitze com a zona lúdica d'esparciment rural amb zona de barbacoes i taules amb bancs, així com sol·licitar que el nou local es compartisca amb un centre de dia, o unitat de respir, mentres s'aprova o no la construcció d'un Centre de Dia per a majors.
Es notifica que dimecres que ve 16 ens han convocat a una reunió amb la regidoria d'Urbanisme. 
Parlem també de la conveniència de donar nom a les diferents parts del parc lineal, així com de l'equipament necessari i de les distintes varietats d'arbres i plantes.

REUNIÓN JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET. 10/09/2015
La reunión del pasado jueves se inició, como es habitual cada 15 días, con la presencia de un agente y un oficial de la Policia Local. Aprovechamos su presencia para que nos explicaran la situación actual de las patrullas que se ocupan de nuestro barrio, preocupados sobre todo, en estos momentos en los que acaban de iniciarse las clases, por la presencia de algún efectivo en las entradas y las salidas. Nos comunicaron que en estos momentos hay dos agentes durante la mañana y otros dos en el turno de tarde, aunque para cubrir las entradas y salidas de los escolares se les suma el oficial de la zona y así pueden estar a la puerta de los tres colegios de Benimámet.
También se les consultó sobre alguna zona en la que existen problemas puntuales de los que tomaron nota: casas con ocupas que causan malestar entre los vecinos, el problema en el Parque Camales de los perros sueltos y algunos muros con riesgo de derrumbe.
Después continuamos con nuestra reunión habitual, en la que se aprueba el borrador para confeccionar un Boletín para explicar a los vecinos y vecinas la situación del proceso de adjudicación de la obra del Parque Lineal y la aprobación de la realización de una Asamblea Vecinal para este mismo tema.
Por otro lado se informó sobre la petición que se había hecho a la dirección del Instituto para que allí se puedan hacer las reuniones de Acció Jove, así como el grupo de conversación en inglés.
También se informa sobre los movimientos realizados en cuanto al médico de urgencias, que todavía está pendiente de resolver.
Se propone unir a las peticiones pendientes, que el solar junto al cementerio se utilice como zona lúdica de esparcimiento rural con zona de barbacoas y mesas con bancos, así como solicitar que el nuevo local se comparta con un centro de día, o unidad de respiro, mientras se aprueba o no la construcción de un Centro de Día para mayores.
Se notifica que el próximo miércoles 16 nos han convocado a una reunión con la concejalía de Urbanismo. 
Hablamos también de la conveniencia de dar nombre a las diferentes partes del parque lineal, así como del equipamiento necesario y de las distintas variedades de árboles y plantas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario