sábado, 26 de septiembre de 2015

JUNTA DIRECTIVA 03/09/2015

Dijous passat iniciarem les reunions de l'associació i es va aprovar per unanimitat fer un resum dels punts tractats i fer-ho públic en el facebook, perquè conegueu un poc millor el treball desenvolupat des d'esta Associació.

REUNIÓ JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET 3/09/15
Preparar notes de premsa amb el tema del metge d'urgències, ja que pareix que el procés està aturat i també una altra amb les reunions que s'han sol•licitat a les diverses regidories.
Insistir en el fet que se'ns conteste sobre la situació del parc Lineal.
Amb el tema del local es proposa que se sol•licite la possibilitat que durant els matins s'adeqüe com a centre de dia per a majors, utilitzant les instal•lacions per a activitats culturals i altres necessitats per les vesprades.
Es comenten algunes qüestions de molèsties ocasionades per sorolls, accions incíviques i problemes amb gossos que es comunicaran a la policia local.
S'aprova tornar a reprendre la campanya dels excrements dels gossos, però afegint la qüestió de la toxicitat del sofre.
Acció Jove ens informa que canvien el dia de les seues reunions i que prepararan un acte per al 9 d'octubre. També tenen un projecte amb un vídeo que els servirà per a promocionar les seues activitats i també passaran pels centres educatius del barri per a això.
El pasado jueves iniciamos las reuniones de la asociación y se aprobó por unanimidad hacer un resumen de los puntos tratados y hacerlo público en el facebook, para que conozcáis un poco mejor el trabajo desarrollado desde esta Asociación.


REUNIÓN JUNTA DIRECTIVA AVV BENIMÁMET 3/09/15
- Preparar notas de prensa con el tema del médico de urgencias, ya que parece que el proceso está atascado y también otra con las reuniones que se han solicitado a las diversas concejalías.
- Insistir en que se nos conteste sobre la situación del Parque Lineal.
- Con el tema del local se propone que se solicite la posibilidad de que durante las mañanas se adecúe como centro de día para mayores, utilizando las instalaciones para actividades culturales y otras necesidades por las tardes.
- Se comentan algunas cuestiones de molestias ocasionadas por ruidos, acciones incívicas y problemas con perros que se comunicarán a la policía local.
- Se aprueba volver a retomar la campaña de los excrementos de los perros, pero añadiendo la cuestión de la toxicidad del azufre.
- Acció Jove nos informa que cambian el día de sus reuniones y que van a preparar un acto para el 9 d’octubre. También tienen un proyecto con un vídeo que les servirá para promocionar sus actividades y también pasarán por los centros educativos del barrio para ello.

No hay comentarios:

Publicar un comentario