lunes, 20 de octubre de 2014

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ DEL PROJECTE

INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ DEL PROJECTE 
DE PARC LINEAL DE L'ASSOCIACIÓ DE VEÏNS

Benimámet. 20 d'octubre del 2014

Estimats veïns i veïnes, 
Totes i tots sabeu la posició d'esta associació respecte al projecte presentat per l'administració, que, al contrari de totes les polítiques que s'estan desenvolupant en la major part d'Europa,  dissenya i imposa als veïns un projecte ancorat en el passat, en el que predomina l'asfalt i que farà del nostre un barri anodí, gris, lleig, com a tants altres, amb molts espais per als vehicles i pocs per a les persones.

És per això que hem encarregat a un gabinet d'especialistes que plasmen el nostre projecte en paper i que ho quantifiquen econòmicament, i ara, vos ho volem presentar perquè totes i tots ho conegueu i pugau valorar convenientment.

La inauguració oficial serà divendres que ve 24 d'octubre a les 19 horeson assistiran els tècnics que han dissenyat el projecte i ens faran una comparativa amb el de l'Ajuntament.

De totes maneres, l'exposició estarà oberta des del dilluns 20 d'octubre. I l'horari serà de dilluns a divendres de 18 a 20 hores.

I volem aprofitar per a convocar-vos també a l'Assemblea Veïnal que celebrarem el dia 29 d'octubre a les 19 hores en la Falla de la Tenda en què valorarem les pròximes accions per a continuar reclamant el nostre Parc Lineal.

Perquè els veïns i veïnes de Benimámet volem
- ASFALT +VERD


INAUGURACIÓN EXPOSICIÓN DEL PROYECTO
DE PARQUE LINEAL DE LA ASOCIACIÓN DE VECINOS

Benimámet. 20 de octubre de 2014

Estimados vecinos y vecinas,
todas y todos sabéis la posición de esta asociación respecto al proyecto presentado por la administración, que, al contrario de todas las políticas que se están desarrollando en la mayor parte de Europa,  diseña e impone a los vecinos un proyecto anclado en el pasado, en el que prima el asfalto y que hará del nuestro un barrio anodino, gris, feo, como tantos otros, con muchos espacios para los vehículos y pocos para las personas.

Es por ello que hemos encargado a un gabinete de especialistas que plasmen nuestro proyecto en papel y que lo cuantifiquen económicamente, y ahora, os lo queremos presentar para que todas y todos lo conozcáis y podáis valorar convenientemente.

La inauguración oficial será el próximo viernes 24 de octubre a las 19 horas a la que asistirán los técnicos que han diseñado el proyecto y nos harán una comparativa con el del Ayuntamiento.

De todas formas, la exposición estará abierta desde el lunes 20 de octubre. Y el horario será de lunes a viernes de 18 a 20 horas.

Y queremos aprovechar para convocaros también a la Asamblea Vecinal que celebraremos el día 29 de octubre a las 19 horas en la Falla de la Tienda en la que valoraremos las próximas acciones para seguir reclamando nuestro Parque Lineal.

Porque los vecinos y vecinas de Benimámet queremos
- ASFALTO +VERDE

No hay comentarios:

Publicar un comentario