martes, 19 de febrero de 2013

XERRADA CRISI - CHARLA CRISIS



Dimecres que ve, 27 de febrer, a les 19 hores, en el saló de socis de la SIOAM, carrer Felipe Valls 30, tindrà lloc la xerrada "Aquesta crisi és una estafa?".
Els ponents de la mateixa seran Pau Blasco, Professor d'Història i Hugo alcalde, Professor d'Economia, de l'IES Benimámet.
Els membres de la Junta Directiva de l'Associació de Veïns hem considerat que, donada la complexitat d'aquest tema i ja que patim un autèntic bombardeig diari d'informació respecte d'això, era un bon moment per a invitar algun expert que ens puga aclarir els dubtes que puguem tindre. Esperem que siga del vostre interés i que li doneu la màxima difusió.


El próximo miércoles, 27 de febrero, a las 19 horas, en el salón de socios de la SIOAM, calle Felipe Valls 30, tendrá lugar la charla"Esta crisis ¿es una estafa?".
Los ponentes de la misma serán Pau Blasco, Profesor de Historia y Hugo Alcalde, Profesor de Economía, del IES Benimámet.
Los miembros de la Junta Directiva de la Asociación de Vecinos hemos considerado que, dada la complejidad de este tema y puesto que sufrimos un auténtico bombardeo diario de información al respecto, era un buen momento para invitar a algún experto que nos pueda aclarar las dudas que podamos tener. Esperamos que sea de vuestro interés y que le deis la máxima difusión.


No hay comentarios:

Publicar un comentario